Thursday, April 26, 2007

Obsession turn nuts!

Ever since i started blogging off with the actual intention to just rumble on and on to the four walls of the internet, things have changed quite abit..Whenever i read famous blogs and i see tons of comments on some mediocre topic or on a lame joke, i wonder to myself if everyone knew about my blog, i probably be damn famous too?..The question was how am i going to drag people to type out lotsofcravings.blogspot.com? Where would i find such people to do so? The mere fact that i googled "lots of cravings" and i couldnt even see my blog was quite a let down..

Things turned for the better when i told some of my colleagues, i started up a blog..There was a few visits here and there..then i advertised my blog on my msn nick..yes it was starting to become lame..and finally in my toastmasters speech, i advertised to even more company staff..

Being the "kiasu" i am, as well as the attention seeker..as well as obnoxious..i just couldnt think how could i get people to come to my blog just like a magnet to a needle..Then i used "statcounter" to keep track of the unique visitors i had..it grew steadily..and it peaked..just look below...
My record was on that Monday when my blog received 103 unique visitors..then it tumbled down..

Now my obsession is growing like Venom over Spiderman..cant take this anymore..studying with my laptop switched on because i need to look ever so often in my online forum to further understanding the crap that i am studying is taking its toll..every 5 mins my hands reaches for the keyboard and updates the number of people that visits my blog..every 10 mins..i visit my own blog to look out for comments so i can reply.. then every 20 mins i am blog hopping leaving comments here and there hoping to attract more people...ARGH!!!..

This has to stop...infact i think i feel much better rambling it all out..just like those days when i ramble to the four walls of the internet..

Ok la..enough of talking cock already...just once again i think i am being too soapy..but thank you to all my readers la..i know its tough just drooling over my blog..then having to suffer from hunger for the rest of the day till meal time..btw..those food blogs that i visit very often..my comments are sincere ok? haha..for those errr other blogs..up to you to decide you want to black list me or not lah...at least i am being honest...

Countdown..1 more day before i actually get to meet all these bloggers in real life!!..you know who you guys are as well...Reaching towards the end of the entry..i think i require abit more attention...below..warning is a picture of me..i am extremely shy in nature..so tap me on my shoulders tommorow in Sandias and say hi ok? This is how i look like...

Ok la..i am the left hand side..not the right hand side ar..dont expect a year and the half to start blogging you know..ok ok serious..its very hard trying to find a photo of yourself thats not too handsome nor too ugly..not too fat nor too skinny (because i am not that skinny)..wait wait..ok ok i think i found one...


Ok..so remember me ya? ok la..i think the studying has got the better of me..lets go back and study sommore..

16 comments:

SuLee said...

I hear ya! and I was telling myself the same thing, is so addictive!?!?

like SULEE! THIS HAS TO STOP!!!

Moffer said...

Are you kidding? About your blog being boring? Anyway I chanced upon your blog when I was looking for some famous Bak Kut Teh in KL... So thats another way you are getting viewers... and have been reading your blog since... Keep it up!!!

lilia edlina said...

Study woiii study.. be focus! :P

Hor ny Ang Moh said...

Hallo Craving!!At lest in ur case u can freely advertise ur blog to ur friend, college,relative & any tom,dick & harry u know. Me??Nobody known I have a blog, none of my office stuff,friend,relative & even my lover know. If they know I will be ra*ped!! Wish u nice day & I must also say u have be torturing ur reader with the good food pic.

jason said...

Hey, readers will come by slowly la, take it easy ya? :)
See you tonight!

Someone who is constantly craving said...

yes..addictive..u get a kinda of "high" when u c the hits u get everyday...at least its not as harmful as drugs..pls stay away from drugs..not food not blogging..

thanks thanks..anything else u want to find out?? let me know..

focus focus..studying..i m back at consolidation again..argh!

yes..if i had a blog like urs..i prob get raped at office 2..pray ur lover will nvr find out abt how u do all those things to her haha..

hey i will c u tonite ok..adios

Lyrical Lemongrass said...

nope, not good to have a blog while you need to be studying and all...can be very distracting! See ya tonight.

Tummythoz said...

*tap-tap on shoulder*
C ya!

Precious Pea said...

Hahaha...this picture would help in identifying you but what is your name? Not nice to tap your shoulder and then call you constant craver rite?

Someone who is constantly craving said...

oh dear me..hahaha..my name is joe..joe..chen...haha "in a james bond style"..

SuLee said...

yayayya esp the "hits" part!

hv u tried this restaurant call "Noble house" near Jalan Imbi?

any review from there? particularly atmosphere

Someone who is constantly craving said...

heard its prices are steep..dont dare step in yet..just yet..haha will be tempted too..

zewt said...

dont let it get into... always remember why you started blogging. i must say i fell into the trap... and i wrote according to what readers want... i constantly reminded myself to focus...!

Big Rice said...

jia you! 100 hits/day is good. you may want to register yourself with more blog directories. i realized that it helps to put me on google. but for my case, it's like 5 or 6pages on the search results... urs should be more prominent..

"Joe" who is constantly craving said...

haha..i shall always remember y i blog..haha for attention? hahaha..thanks mate..

hmmm blog directories eh..well i m having 2nd thoughts..just got the most hits yesterday..but no comments coming on..so i do want some sort of balance..

Anonymous said...

YES, a variant good